کرمانشاه؛

نظارت و بازرسی بر جایگاه‌های CNG

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از استانداردسازی بیش از 75 درصد جایگاه‌های سوخت CNG استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمودرضا نیازی بهره‌مندی از گاز CNG را از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای کاهش مصرف بنزین و کنترل آلودگی هوا عنوان کرد و افزود: به‌منظور حفظ ایمنی و سلامت مردم، نظارت و بازرسی بر جایگاه‌های CNG از ابتدای امسال در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به وجود 72جایگاهCNG دارای مجوز فعالیت در استان، گفت: از ابتدای امسال روند بازرسی و استانداردسازی 56 جایگاه آغاز شد که از این تعداد 34 جایگاه توانستند تاییدیه استاندارد دریافت کنند و 22 جایگاه نیز در حال رفع نواقص اعلام شده از سوی شرکت‌های بازرسی هستند.

نیازی افزود: بازرسی از 9 جایگاه دیگر عرضه سوخت CNG نیز در برنامه بازرسی قرار دارد و به زودی مراحل استانداردسازی این جایگاه‌ها نیز انجام می‌شود.تعداد هفت جایگاه عرضه سوخت CNG دیگر نیز مطابق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به علت مشکلات فنی و مالی غیرفعالند که مقرر شد در صورت بهره‌برداری، مراتب جهت بازرسی و طی مراحل استانداردسازی به این اداره کل اعلام شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که هر کدام از این جایگاه‌ها نتوانند تاییدیه استاندارد دریافت کنند، به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار علاوه بر قطع انشعاب این جایگاه‌ها از طریق مراجع قانونی نیز علیه آنها اقدام خواهد شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.