کرمانشاه؛

نظارت بهداشتی بر بیش از 7 هزار راس دام

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از نظارت بهداشتی بر بیش از 7 هزار رأس دام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی استان بر تعداد 7 هزار و 401 رأس دام دام زنده شامل گوسفند، گاو و بُز خبر داد.

نادر پرور همچنین از بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی بر لاشه یک هزار و 18 رأس دام در عید سعید قربان خبر داد و گفت: 4 لاشه غیر قابل مصرف دام نیز به میزان 101 کیلوگرم توسط کارشناسان بهداشتی این اداره کل ضبط شد و لاشه 40 رآس دام نیز با نظارت های دقیق کارشناسان دامپزشکی اصلاح گردید.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در عید سعید قربان 53 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی کرمانشاه بر دام های قربانی نظارت بهداشتی و شرعی داشتند و ذبح دام به صورت رایگان در تعداد 14 کشتارگاه فعال استان صورت گرفت.

پرور با بیان اینکه در عید قربان 15 مکان عرضه و فروش دام قربانی در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده بود، افزود: کارشناسان دامپزشکی نیز با حضور در این مکان ها نسبت به معاینه و بازدید و همچنین در صورت اعلام نیاز توسط خیرین، ناظر بر لاشه دام های قربانی بودند.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهروندان همچنین از خدمات رایگان نظارت بهداشتی و شرعی بازرسان دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از طریق شماره چهاررقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 بهره مند شدند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دامپزشکی ، هزار ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.