اردبیل؛

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استان اردبیل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل گفت: رزمایش الی بیت المقدس در 11 منطقه استان اردبیل 25 و 26 شهریورماه به مدت 2 روز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ شکر عبدی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اردبیل افزود: این رزمایش با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر در 11 شهرستان برگزار و در اردبیل در منطقه عمومی ثمرین برگزار می شود.

وی از فضا سازی و آماده سازی محل رزمایش خبر داد و اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری این رزمایش از مدت ها پیش انجام گرفته و روز پنجشنبه و جمعه شاهد اقتدار بسیجیان استان خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل با بیان این که برای برگزاری این رزمایش از سازمان مرکزی بسیج مجوز های لازم اخذ شده است، افزود: مسئوولان بسیج و سپاه استان با دفاع از طرح پیشنهادی خود موفق به اخذ موافقت سازمان مرکزی شده اند.

وی از برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور مسئوولان استان در دومین روز این رزمایش خبر داد و گفت: عملیات امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، کمین و غیر کمین، کنترل معابر و عملیات آرام سازی و مبارزه با اغتشاش از جمله برنامه های رزمایش الی بیت المقدس است.
عبدی نمایش قدرت و اقتدار بسیجیان و نیروهای مردمی، آموزش و ایجاد آمادگی، بالا بردن سطح توان رزمی و دفاعی بسیجیان و ایجاد امنیت را از اهداف رزمایش الی بیت المقدس عنوان کرد.

وی اظهار کرد: پیام این رزمایش به همسایگان ایجاد صلح و ثبات و امنیت در منطقه است چون ما معتقدیم امنیت همسا یگان در واقع امنیت ماست و رزمایش جنبه دفاعی دارد و جنبه آفندی و تهاجمی برای همسایگان ندارد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.