اردبیل؛

استفاده 40 درصد مردم اردبیل از روش اینترنتی در سرشماری

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌شود در سرشماری اصلی تا ۴۰ درصد مردم اردبیل از روش اینترنتی استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریبرز دهقان در جلسه هماهنگی اطلاع‌رسانی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در اردبیل اظهار داشت: برای به روزرسانی اطلاعات از سوم مهر تا 25 آبان‌ماه امسال سرشماری جدید انجام و نتیجه‌های آن تا پایان سال در چارچوب استان، شهرستان، دهستان و آبادی منتشر می‌شود.

وی افزود: مردم می‌توانند از 3 تا 24 مهرماه با مراجعه به پایگاه مجازی به نشانی http://www.sarshomari95.ir به روش خوداظهاری برای شرکت در سرشماری اقدام و کد رهگیری 12 رقمی دریافت کنند و در این راستا زیرساخت‌های مخابراتی مورد نیاز فراهم شده است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل بیان کرد: مراجعه حضوری ماموران سرشماری نیز از 25 مهر تا 25 آبان‌ماه انجام خواهد شد و خانوارهایی که پیشتر نسبت به شرکت در سرشماری اقدام کرده باشند تنها ملزم به ارائه کد رهگیری هستند.

دهقان تصریح کرد: در صورت غیاب خانواده‌ها نیز فرمی شامل یک کد 12 رقمی به همراه شماره تماس از سوی ماموران سرشماری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و ثبت اطلاعات این دست از افراد به روش تلفنی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از پایان زمان تعیین شده دیگر امکان ثبت اطلاعات افراد وجود نخواهد داشت، گفت: در نام‌نویسی اینترنتی نیازی به حضور افراد در محل نیست و از هر نقطه‌ای می‌توان نسبت به وارد کردن اطلاعات کارت ملی سرپرست و دیگر اعضای خانوار به سامانه مورد نظر اقدام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار