اصفهان؛

افزایش ۵ درصدی مصرف برق در اصفهان

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق اصفهان گفت: در ۵ ماهه نخست امسال با رشد ۵ درصدی افزایش مصرف برق در اصفهان مواجه بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مهدی عسگری با اشاره به مصرف انرژی در کشور اظهار داشت: بر اساس آمار کشوری میانگین مصرف انرژی در ایران 2 تا 5 برابر مصرف در دنیا است که در بخش‌های مختلف متفاوت است.

وی با اشاره به میزان مصرف برق در بخش‌های مختلف و متفاوت بودن آمار مصرف، افزود: در بخش‌های مسکونی و اداری و برخی از صنایع با افزایش 3 برابری انرژی مواجه هستیم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شهرستان اصفهان با اشاره به مصرف برق اصفهان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: در 5 ماهه نخست امسال با رشد 5 درصدی مصرف برق در اصفهان مواجه بودیم.

وی با اشاره به آمار مصرق برق در بخش‌های مختلف بیان کرد: بیشترین مصرف برق در اصفهان در ساختمان‌های اداری و بعد در ساختمان‌های مسکونی و انشعابات کشاورزی رخ داده است.

عسگری رشد فزاینده مصرف برق را مشکل آفرین دانست و گفت: میزان مصرف 7 درصدی در روزهای تابستان رخ داد که باید از این روند جلوگیری شود و در 6 ماهه دوم سال جاری به سبب ورود به فصل زمستان با کاهش مصرف برق مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان در مواقع بحران یکی از استان‌های معین تهران بوده و تا کنون 2 بار به صورت جانشین تهران عمل کرده و فرماندهی یک مانور خاص را نیز برعهده داشته است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.