نفت ارزان شد/ بهای طلا افزایش یافت

به دنبال افزایش نگرانی ها در خصوص فعالیت های حفاری آمریکا، بهای نفت کاهش یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، به دنبال نگرانی ها در خصوص افزایش حفاری ها در آمریکا و همینطور پس از آنکه سرمایه گذاران از افزایش حدود 1 درصدی بهای نفت سود زیادی بدست آوردند، بهای طلای سیاه امروز با کاهش همراه بود. بازار نفت همچنین توجه خود را به داده های صنعتی چین که قرار است اواخر امروز منتشر شود، معطوف کرده است.

بهای نفت خام برنت با 34 سنت کاهش (معادل 0.7 درصد) به 47 دلار و 98 سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت نیز با 41 سنت کاهش (معادل 0.9 درصد) به 45 دلار و 88 سنت در هر بشکه رسید.

معامله گران حوزه نفت اعلام کردند علت کاهش بهای نفت در روز یکشنبه، نگرانی ها در خصوص افزایش فعالیت های حفاری در آمریکا بود، حتی با وجود اینکه بهای نفت خام روز گذشته با ضعیف شدن ارزش دلار، افزایش یافت.

چین نیز قرار است داده های تولید صنعتی و خرده فروشی ماه اوت (ماه گذشته میلادی) را به همراه ارقام سرمایه گذاری خود منتشر کند.

خبرگزاری رویترز همچنین در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. پس از آنکه "لایل براینارد،" عضو هیئت مدیره بانک مرکزی آمریکا با اظهارات خود احتمال افزایش نرخ بهره در هفته آینده را در هاله ای از ابهام فرو برد، بهای طلا اندکی افزایش یافت. 

بهای هر اونس طلای موسوم به اسپات با 0.2 درصد افزایش به 1328.52 دلار رسید. بهای هر اونس طلای آمریکا نیز با 0.5 درصد افزایش به 1332.40 دلار رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار