سوارز بالاتر از مسی و رونالدو

مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا موفق شد از نظر ارسال پاس گل در رقابت های لالیگا ،مسی و رونالدو را پشت سر بگذارد.

لوئیس سوارز که در دیدار روز شنبه مقابل آلاوز، صدمین بازی خود را  برای بارسلونا انجام داد در مجموع صد بازی، 88 گل به ثمر رسانده و 43 پاس گل نیز برای کاتالان ها مهیا کرده است.
با نگاهی به عملکرد کریستیانو رونالدو  و لیونل مسی در صد بازی اول ، متوجه می شویم که سوارز به لحاظ ارسال پاس گل بالاتر از دو ستاره بارسا و رئال قرار دارد.
پیش از این رونالدو رکورد دار بیشترین مجموع گل و پاس گل در صدمین بازی بود. او وقتی بازی صدم را برای رئال انجام داد، 95 گل به ثمر رسانده بود و 29 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده بود ولی سوارز موفق شد مقابل آلاوز این رکورد را بشکند.
هر چند سوارز گلی به ثمر نرساند ولی او با هشتاد و هشت گلی که برای بارسا به ثمر رسانده و در کنار چهل و سه پاس گلی که به هم تیمی‌هایش داده ،‌ با در مجموع 131 گل و پاس گل بالاتر از رونالدو قرار گرفت. مجموع گل و پاس گل سوارز 7  مورد از رونالدو بیشتر است.
سوارز همچنین در درصد بردها نیز از مسی و رونالدو جلو زد. او در صدمین بازی 80 درصد بازی‌هایش در بارسا را با پیروزی پشت سر گذاشته در حالی که در مورد رونالدو این آمار 76 درصد و در مورد مسی 67 درصد است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار