هفته سوم لالیگا

شکست بارسلونا برابر تیم تازه وارد در نیوکمپ

تیم آلاوز به شگفتی سازی خود در فصل جدید لالیگا ادامه داد و این بار موفق شد در خانه بارسلونا، این تیم قدرتمند را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از هفته سوم رقابت های لالیگا و از ساعت 23:00 در استادیوم نیوکمپ، تیم های بارسلونا و دپورتیوو آلاوز به مصاف هم رفتندکه در پایان آلاوز با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

سرمربی بارسلونا، تیمش را با ترکیبی عجیب به بازی فرستاده بود که طی آن لیونل مسی، لوئیس سوارز، آندرس اینیستا، نام های بزرگی بودند که از روی نیمکت بازی را نظاره می کردند.

 در دقیقه 39 مسابقه این تیم میهمان بود که در اولین موقعیتش به گل اول بازی رسید. سانتر ارسالی از جناح چپ بارسا، توسط کیکو را دیورسون به آسانی وارد دروازه سیلسن و بارسلونا کرد تا بدین گونه آلاوز 1-0 از حریف نامدار خود پیش بی افتد.

نیمه دوم با گل برای بارسلونا شروع شد. سانتر نیمار از روی کرنر را جرمی متئو با یک ضربه سر تبدیل به گل کرد.

با گذشت دقایقی و افت دوباره بارسلونا در ایجاد فرصت گلزنی، مسی و اینیستا به ترکیب تیم اضافه شدند.

در دقیقه 64 روی غفلت مدافعین بارسلونا و در راس آن خاویر ماسکرانو، آلاوز این بار توسط ایبای گومز صاحب موقعیت شد و به گل دوم رسید.

در نهایت تلاش بارسا و ام اس ان ناسرانجام ماند و این تیم دپورتیوو آلاوز بود که با هدایت مائوریسیو پلگرینو موفق شد در خانه بارسلونا، این تیم را  شکست دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار