حسن زاده:

رای دیدار تبریز، هفته آینده اعلام می شود/ بی احترامی به اهالی رسانه در رای کمیته انضباطی لحاظ می شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آئین نامه انضباطی فدراسیون توجه خاصی به اهالی رسانه دارد و بر حفظ حرمت آن ها تاکید کرده است.

اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره حواشی دیدار روز گذشته تراکتورسازی-پرسپولیس، اظهار کرد:  مقامات رسمی این دیدار ظهر امروز گزارش خود را به کمیته انضباطی رساندند. ما هم بلافاصله پس از دریافت مستندات، ارزیابی های خود را شروع کردیم و نتیجه آن مانند تمام پرونده های مربوط به مسابقات لیگ برتر از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی و از طریق مجاری قانونی به 2 باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس ابلاغ می شود.

وی درمورد احتمال محرومیت هواداران تراکتورسازی از حضور در ورزشگاه، گفت: تا قبل از صدور رای و ابلاغ آن نمی توانیم در مورد این موضوع صحبت کنیم. در رویه و سلیقه کمیته انضباطی این موضوع وجود ندارد که قبل از صدور و تایپ رای، آن را اعلام کنیم.

حسن زاده ادامه داد: ملاک کمیته انضباطی برای صدور رای دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس "قانون" است. ضمن این که اصل هم براین است که تنبیهات انضباطی متناسب با گزارش بازی باشد.

وی درباره این که آیا اتفاقات بازی دیروز حرفه ای بوده یا خیر، بیان کرد: تمام اتفاقات و حواشی بازی دیروز در گزارش ناظر بازی ثبت شده است. خوشبختانه آئین نامه انضباطی توجه خاصی به اهالی رسانه دارد و بر حفظ حرمت آن ها تاکید کرده است. به طور حتم بی احترامی به خبرنگاران و عکاسان در رای کمیته انضباطی لحاظ می شود.

رئیس کمیته انضباطی درمورد زمان اعلام رای بازی تراکتورسازی-پرسپولیس، تصریح کرد: ما آرای مربوط به لیگ برتر را در سریع ترین زمان ممکن صادر می کنیم اما با توجه به تعطیلی روز دوشنبه و پایان هفته،  لزوم انجام تشریفات دادرسی، جمع آوری امضای سه عضو تصمیم گیرنده، تایپ رای و امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال احتمال دارد، هفته آینده رای دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس اعلام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار