کرمانشاه؛

۸۰ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت نذوارت خیرین

در عید قربان امسال ۸۰ پایگاه ثابت و سیار در استان دایر می شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه در عید قربان امسال ۸۰ پایگاه ثابت و سیار در استان دایر می شود گفت: این پایگاه ها آماده دریافت نذورات و قربانی های خیران استان و توزیع سریع این نذورات در میان نیازمندان و مددجویان تحت حمایت است.

حسین خدرویسی افزود: پایگاه های کمیته امداد در دفاتر این نهاد، مراکز نیکوکاری ، مراکز فروش و ذبح دام، واحدهای سیار تعبیه شده در سطح شهرها و روستاها و محل های برگزاری نماز عید سعید قربان تعبیه می شوند.

خدرویسی در ادامه با اعلام شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی شعبه ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: این شماره حساب نیز آماده دریافت کمک ها و نذورات نقدی مردم نیکوکار استان در عید سعید قربان است.

حسین خدرویسی همچنین با تاکید بر اینکه سامانه پرداخت سریع یا آنی در شهر کرمانشاه نیز برای جمع آوری نذورات مردمی در این عیدسعید برقرار شده است گفت: خیران می توانند از طریق تلفن های همراه با شماره گیری #۰۸۳*۱*۷*۳*۸۸۷۷* کمک های اعتباری خود را به نیازمندان اهدا و در شادی آنان سهیم شوند.

وی با بیان اینکه کمک ها و نذورات خیران در همان روز عید بین نیازمندان واقعی و از پیش شناسایی شده توزیع خواهد شد یادآور شد: مردم خیر استان کرمانشاه در عید سعیدقربان سال ۹۴ بیش از چهار میلیارد و ۷۴ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار