تبریز؛

قهرمانی تیم آذربایجان شرقی در مسابقات دو ومیدانی

مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کارگران کشور در بخش مردان به میزبانی شهرستان سنقر برگزار شد که تیم آذربایجان شرقی قهرمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تیم آذربایجان شرقی با 48 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، کرمانشاه با 46 امتیاز نایب قهرمان شد و لرستان با 31 امتیاز مقام سوم را کسب کرد، ضمن اینکه تیم های اصفهان و بوشهر نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در مسابقات دو 400 متر سجاد زارعی از لرستان، امید نجف پور از آذربایجان شرقی و علی قاسمی از بوشهر به ترتیب در رده های اول تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.

در مسابقات دو سه هزار متر نیز حسین کیهانی از پلیمر کرمانشاه قهرمان شد و رحیم دیبایی و صابر چرخی هر دو از آذربایجان شرقی مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در نتایج پرتاب دیسک رحیم پیرایغرچمن از آذربایجان شرقی مقام اول را کسب کرد، مرتضی ناظمی از پلیمر کرمانشاه دوم شد و داریوش ولی نیا از همدان رده سوم را به خود اختصاص داد.

در دوی 100 متراحسان طهماسبی دونده کرمانشاهی قهرمان شد و در این ماده محمدرضا رحیمی و علی قاسمی هر دو از لرستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در مسابقات دو 800 متر نیز سجاد زارعی از لرستان، همایون همتی از پلیمر کرمانشاه و عباس کیانی از اصفهان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

 همایون همتی از پلیمر کرمانشاه، رحیم دیبایی از آذربایجان شرقی و احمد فرود از بوشهر مقام های اول تا سوم مسابقات دو 6 کیلومتر جاده را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب وزنه مرتضی ناظمی از پلیمر کرمانشاه اول شد، شاهین مهردلان از خراسان شمالی مقام دوم را به دست آورد و سعید تجدد از اصفهان نیز سوم شد.

در بخش آقایان 108 ورزشکار در قالب 24 تیم حضور داشتند که نفرات برتر به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی لیتوانی دعوت می شوند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.