کرمانشاه

قهرمانی تیم دو و میدانی کرمانشاه در مسابقات کارگران

نایب رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: تیم دو و میدانی بانوان کرمانشاه قهرمان مسابقات کارگران کشور در رده بزرگسالان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین امیری با بیان اینکه رقابت‌های دو و میدانی کارگران کشور در رده بزرگسالان طی روزهای پنجشنبه و جمعه به میزبانی شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد افزود:تیم کرمانشاه به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، کرمان نایب قهرمان شد و خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت.


وی با اشاره به نتایج انفرادی این مسابقات گفت: در 100 متر فریده دریابی از کرمان، سمیه سعیدی از خراسان شمالی و فریده هاشمی نسب از کرمان اول تا سوم شدند. همچنین در 400 متر سعیدی از  خراسان شمالی، سهیلا حسنی از زنجان و زهرا بازدیدی از خراسان جنوبی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

امیری افزود: در ماده پرتاب دیسک فاطمه خیاطی  و مینا باقری از کرمانشاه و زهره خوراشاهی از خراسان شمالی به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی گفت: در ماده 800 متر  آرزو حیدری از خراسان شمالی، سمیه محمدی از کرمانشاه و فاطمه عزیزی از خراسان رضوی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین در 3000 متر فاطمه عزیزی از خراسان رضوی، فاطمه نصر از اصفهان و آرزو حیدری از خراسان شمالی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.