کرمانشاه؛

تلاش برای محرومیت زدایی از چهره کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: ما هم در مقام مسوول و در مقام یک انسان وظیفه داریم که در راه خدمت به محرومین از هیچ کوششی فرو گذار نکنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی درنشست مشترک مسئولین دستگاه های اجرایی استان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی استان گفت:از مجموعه سپاه پاسداران و بسیج سازندگی استان که همواره منشا خدمات مهم و ارزنده ای بوده اند تشکر میکنم و در بازدیداز دهستان عثمانوند در بخش سرفیروزآباد از نزدیک شاهد فعالیتهای سازندگی بسیج بودیم.


وی افزود: مجموعه دستگاه های اجرایی استان این آمادگی را دارند که هر گونه کمک و همکاری  در بخش ارایه اطلاعات و یا هر بخش دیگری با مجموعه سپاه و بسیج سازندگی داشته باشند.

مقام ارشد استان اشتغالزایی را مهمترین دغدغه استان ذکر کرد و بیان داشت: امروز اگر با واژه محرومیت در مناطق مختلفی از استان مواجه هستیم به علت کمبود منابع و نیز فراوانی نیازهای جدید است .

 وی گفت: آنجه باید در اولویت قرار بگیرد تمرکز بر روی ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم  است و من از این مجموعه می خواهم که بیشترین منابع و انرژی خود را در جهت ایحاد اشتغال در مناطق محروم استان بگذارند.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.