ساری

راه اندازی مجمع خیران در شهرستان محمودآباد

بمنظور یکپارچه سازی و ساماندهی و زمینه سازی برای مشارکت عمومی خیران در شهرستان محمودآباد مجمع خیران تاسیس و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد گفت: بمنظور یکپارچه سازی و ساماندهی و زمینه سازی برای مشارکت عمومی خیران در شهرستان محمودآباد مجمع خیران تاسیس و راه اندازی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: 2هزار و 600 آسیب دیده اجتماعی در شهرستان محمودآباد زندگی می کنند که در راستای یکپارچه سازی کمک های خیران و ساماندهی و الویت بندی وجهت دهی کمک های خیران نیک اندیش و زمینه سازی برای مشارکت عمومی خیران برای اولین بار در شهرستان محمودآباد مجمع خیرین تاسیس و راه اندازی شد.

فرماندار محمودآباد گفت: مجمع عمومی این تشکل با حضور 35 نفر از خیران سرشناس ابن شهرستان به عنوان هیات موسس و بمنظور انتخاب اعضای هیات امنای مجمع برگزار می شود.

وی تلاش به منظور رفع چالشها و مشکلات حوزه سلامت ، مدرسه سازی و آموزش و پرورش و زنان بی سرپرست و خانواده های زندانی و ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد نیازمند از مهمترین ماموریت های این مجمع بر شمرد و فعالیت های این مجمع به شکل حمایت مالی و آموزشی و فرهنگی در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار