ساری

اجرای طرح پالایش بیمه کارگران ساختمانی کشور

طرح پالایش بیمه کارگران ساختمانی کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسلم مکاری ، بازرس انجمن صنفی کارگران ساختمانی با بیان اینکه طرح پالایش این بیمه کارگران ساختمانی از طریق ثبت‌نام آنها در سایت وزارت کار اجرا می شود گفت: این سایت به منظور پالایش بیمه کارگران ساختمانی راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون طرح پالایش بیمه برای کارگردان ساختمانی که بیمه بودند جهت انتقال آغاز شده است، افزود: این طرح برای افرادی که تمایل به بیمه جدید دارند نیز انجام می‌شود.

مکاری با تاکید براینکه ارائه طرح از سوی انجمن صنفی کارگران ساختمانی بود و تمامی کارگران جهت بیمه باید به دفتر انجمن مراجعه و ثبت نام کنند، گفت: 800 هزار کارگر ساختمانی هم‌اکنون در کشور مشغول فعالیت هستند.

بازرس انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشورافزود:از این تعداد حدود 30 هزار نفر در مازندران و یک‌هزار نفر در آمل بر روی ساختمان‌ها کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح پالایش بیمه تعداد واقعی این کارگران مشخص می‌شود، گفت : در این سایت ارگان‌های بسیاری لینک هستند که استعلام می‌دهند.

مکاری اجرای این طرح را جلوگیری از فرار کارگران ساختمانی از قانون مطرح کرد و گفت: این طرح نتیجه تلاش سه ساله انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
باز میخان بیمه ما بدبخت ها رو قطع کنن