شیراز؛

آزادی 30 زندانی به مناسبت عید قربان در فارس

30 زندانی در استان فارس که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در حبس به سر می‌ برند به مناسبت عید سعید قربان با همت نیکوکاران این استان آزاد می ‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید رضا اسکندری مدیر عامل ستاد دیه استان فارس گفت: با همت خیران و نیک ‌اندیشان و تلاش ستاد دیه این استان 30 نفر از زندانیان حاضر در زندان ‌های این استان با مجموع بدهی 22 میلیارد ریال به مناسبت عید قربان آزاد می‌ شوند.
اسکندری افزود: ناتوانی از پرداخت بدهی مالی از مهم ترین دلایل حبس این زندانیان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان با همت کمیته صلح و سازش واقع در این ستاد با جلب نظر شاکیان این زندانیان، از آن ها در مجموع 16میلیارد و 400 میلیون ریال تخفیف گرفته است.
اسکندری ادامه داد: مجموع بدهی 949 زندانی جرایم غیرعمد که در زندان های استان فارس به سر می‌برند بیش از 22 هزار میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: کمک خیرین در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیانگر درک درست مردم از مسایل حوزه های اجتماعی، فرهنگی و دینی در جامعه است و حس انسان‌ دوستی مردم ولایتمدار ایران اسلامی و استان فارس را بازگو می کند.
مدیر عامل ستاد دیه استان فارس تصریح کرد: این استان از نظر گرفتن تخفیف از شاکیان برای آزادسازی زندانیان و جذب اعتبارات دولتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
به گفته اسکندری جرایم غیرعمد مواردی مانند ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از تصادف، مهریه و نفقه، محکومیت‌های مالی غیر از کلاهبرداری و حوادث کارگاهی را در بر می‌ گیرد.
وی ادامه داد: ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌ های نقدی خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد با شماره حساب  10/ 11991199 نزد تمامی شعب بانک ملت و شماره کارت بانکی 6104337770030961 و از طریق سامانه تلفن همراه #7777071*780* است.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: آزادی ، 30 زندانی ، عید ، قربان ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.