امتناع نماینده مجلس هلند از دست دادن با نتانیاهو

توناهان کوزو از دست دادن با نخست وزیر رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه «العربیه»، توناهان کوزو، نماینده مجلس هلند هنگام روبرو شدن با بنیامین نتانیاهو، از دست دادن با نخست وزیر رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

کوزو که یک ترک تبار است زمانی که نتانیاهو را در مجلس هلند دید، از دست دادن با وی خودداری کرد. وی بر روی یقه کت خود تندیس پرچم فلسطین را نصب کرده بود. بعد از این برخورد از سوی نماینده هلند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تنها به گفتن «oh ok» اکتفا کرد و به راه خود ادامه داد.

پس از این رفتار کوزو که در جمع خبرنگار صورت گرفت، نخست وزیر تل آویو روی خود را از وی برگرداند و به دست دادن با دیگر نمایندگان مجلس هلند پرداخت.

در همین راستا کوزو با انتشار مطلبی در صحفه فیسبوکی خود نوشت: «شرم‌آور است که در هلند برای نتانیاهو فرش قرمز پهن شده است.»

لازم به ذکر است کوزو که در مجلس هلند به حامی فلسطین شناخته شده در سال 2014 برای به رسمیت شناخته شدن فلسطین از سوی این کشور تلاش‌های زیادی انجام داد.

ریک خراس هف، دیگر نماینده مجلس هلند از حزب «چپگرای سبز» نیز با شرکت نکردن در نشست مجلس، نسبت به حضور نتانیاهو در کشورش واکنش نشان داد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
كل جهان دشمن اسراييل هستند.فقط بايكوت خبري ميكنند.
آخرین اخبار