کرملین: امیدواریم آمریکا برای اصلاح روابط خود با روسیه اراده سیاسی داشته باشد

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه ابراز امیدواری کرد که واشینگتن پس از انتخابات ریاست جمهوری آتی، برای اصلاح روابط خود با مسکو اراده سیاسی داشته باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "القدس العربی"؛ "دیمیتری پسکوف" –سخنگوی کاخ کرملین- امروز پنجشنبه تصریح کرد که مسکو انتظار دارد تا واشینگتن پس از انتخابات ریاست جمهوری برای بازسازی روابط خوب با روسیه، تمایل سیاسی نشان دهد.

"پسکوف" گفت: "امیدواریم پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، شاهد تمایل سیاسی این کشور برای ایجاد روابط خوب با روسیه باشیم. ما انتخابات آمریکا و اظهارات نامزدهای آن را دنبال می کنیم."

او افزود: "ما می بینیم که نام روسیه و "ولادیمیر پوتین" –رئیس جمهور آن- تقریبا هر روزه از زبان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا و کمپین های تبلیغاتی آنها ذکر می شود که این بی شک نقش روسیه در عرصه بین المللی را نمایان می سازد. ما به اظهارات نامزدهای انتخابات آتی در آمریکا بیشتر از اظهارات رئیس جمهوری کنونی آن اهمیت می دهیم."

پسکوف در بخش دیگری از سخنانش گفت:  روسیه و آمریکا هنوز به توافق نهایی درباره پیش نویسی که مورد قبول دو طرف در قبال حل بحران سوریه باشد دست پیدا نکرده اند.

وی افزود: گفتگو درباره نوعی توافق عملا جریان دارد ، سندی که رئیس جمهور (روسیه) از آن نام برده است هنوز نهایی نشده است چرا که هنوز درباره برخی مسائل نیاز به توافق است.  

وی افزود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا این هفته نشست مفصلی را در خصوص سوریه برگزار کردند.  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار