بجنورد؛

افتتاح 170 کلاس درس در خراسان شمالی

170 کلاس درس مهرماه امسال در استان افتتاح می شود .

به گزار ش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: 170 کلاس درس و بزرگترین سالن ورزشی استان با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در 26 مهرماه افتتاح می شود.

براتعلی حاتمی افزود : 26 مهرماه، آموزش و پرورش استان با داشتن 417 شهید دانش آموز و 71 شهید فرهنگی، به عنوان میزبان برگزار کننده کنگره 3 هزار شهید استان با حضور وزیر آموزش و پرورش خواهد بود.

وی از همزمانی اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن بصورت سراسری در کل کشور با آغاز سال تحصیلی در سوم مهرماه خبر داد و خاطر نشان کرد: هم زمان با زنگ مهر، زنگ سرشماری هم نواخته می شود .

وی به افزایش میانگین 86 درصدی حقوق فرهنگیان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در گذشته، دارای مشکلات عدیده ای بود که مهمترین آن اضافه شدن کلاس ششم بدون فراهم سازی زیرساخت های لازم همچون نیروی آموزشی متخصص، کتاب و فضای آموزشی بود که منجر به کمبود هزار و 500 معلم بود که با تدابیر دولت تا حد زیادی مرتفع شد.

مدیر کل آموزش وپرورش تصریح کرد:در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کل کشور از 145 عنوان کتاب جدید رونمایی شد که در سال تحصیلی آتی در مدارس توزیع می شود.

وی به اولویت های مهم پیش رو در سال جدید اشاره کرد و گفت: اولین اولویت در نگاه کلان، کیفیت بخشی است که حاصل کار گروهی معاونین، معلمان و مربیان مدرسه با مدیر است.

براتعلی حاتمی از نقش کلیدی و مهم مدیران در همراهی با اداره سواد آموزی در راستای شعار اصلی این حوزه یعنی ریشه کنی بی سوادی در بین اولیای دانش آموزان پرداخت .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.