کرمان؛

تساوی مسی ها در دومین گام مقابل دورود

تیم فوتبال جوانان مس در دومین گام خود در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر جوانان کشور به تساوی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جوانان مس که در اولین بازی خود با مشکلات داوری بازی را به سپاهان واگذار کرده بودند در دومین هفته در دورود میهمان تیم گهر بودند.

در نیمه‌ی اول این بازی افشین رشیدی بازیکن تیم مس موفق شد برای تیم خود گلزنی کند تا جوانان مس با یک گل از حریف خود پیش بی‌افتند هرچند این نتیجه با گل مساوی میزبان تغییر کرد.

اما در نیمه‌ی دوم بازی بهتر جوانان مس کاملا مشهود بود و امیر حسین صفایی به زیبایی گل دوم تیم جوانان را ثبت کرد.

در حالی که بازی برتر تیم مس در زمین حریف ادامه داشت، در دقایق پایانی حرکت زیبای بازیکنان مس این تیم را در آستانه‌ی به ثمر رساندن گل سوم هم قرار داد اما با خطای فاحش مدافعان درود در محوطه‌ی جریمه، حمله‌ی تیم مس ناکام ماند و در کمال تعجب داور بازی از اعلام پنالتی به سود مس خودداری کرد.

در حالی که بازیکنان مس با این صحنه به شدت معترض شدند و مشغول صحبت با داور بودند، او دستور توقف بازی را نداد تا در آخرین دقایق بازی تیم میزبان این فرصت را برای به ثمر رساندن گل تساوی داشته باشد تا بلافاصله بعد از این گل داور بازی نیز سوت پایان را بزند.

این در حالی بود که حتی ناظر فدراسیون نیز به عملکرد داور بازی به خصوص در عدم پنالتی به سود مس به شدت معترض بود و قضاوت او را بسیار ضعیف دانست.

تیم مس با این تساوی و یک امتیاز از دو بازی در رده‌ی نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر جوانان کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار