فرهاد فخرالدینی دلایل کناره گیری‌اش را افشا می‌کند

مشاور فخرالدینی اعلام کرد مدیر هنری ارکستر ملی جزئیات دلایل کناره گیری‌اش را بعد از بازگشت از سفر می‌گوید.

شهرام توکلی مشاور فرهاد فخرالدینی (رهبر و مدیر هنری ارکستر ملی) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کناره‌گیری فرهاد فخرالدینی از ارکستر ملی گفت: من نمی‌توانم بدون هماهنگی با فخرالدینی در مورد جزئیات تصمیم شان توضیحاتی بدهم اما در روزهای آتی سفری در پیش دارد و به گفته خودشان پس از بازگشت از سفر مصاحبه‌ای خواهند کرد که در آن به تمام جزئیات تصمیم شان برای کناره گیری، خواهند پرداخت.

توکلی افزود: در دو سال گذشته هیچ یک از آهنگسازها، تنظیم کننده‌ها و نت‌نویس‌هایی که برای ارکستر ملی فعالیت کرده‌اند، دستمزدی دریافت نکردند و تا به الان نیز به اعتبار فخرالدینی به فعالیت خود ادامه دادند و این یکی از دلایل کناره گیری فخرالدینی است. 

مشاور فخرالدینی اظهار داشت: به گفته فخرالدینی تا زمانی که این هنرمندان دستمزد خود را دریافت نکنند به هیچ وجه به ارکستر باز نخواهند گشت.

توکلی در مورد امکان بازگشت فرهاد فخرالدینی به سمت قبلی اش گفت: در حال حاضر در این مورد هیچ تصمیمی نگرفته‌اند اما به هر حال هر چیزی امکان پذیر است.

وی افزود: ارکستر ملی را فخرالدینی بنیان گذاری کرده‌اند و این ارکستر بدون نام و حضور او لطفی ندارد و صدمه بزرگی خواهد خورد.

توکلی در ادامه بیان کرد: معاونت هنری وزارت ارشاد قدر و ارزش این فرد را می‌داند و تلاش بر این است که مسائل هر چه سریع‌تر حل شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار