کرمان؛

تنها پیروزی مقابل بادران را می خواهیم

هافبک بازی ساز تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم بادران با وجود اکبر میثاقیان یکی از مدعیان این فصل است اما ما نیز مس کرمان هستیم و در هر بازی به فکر کسب سه امتیاز می باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سجاد اژدر هافبک بازی ساز تیم فوتبال مس کرمان در خصوص شرایط و دیدار تیمش در هفته ششم لیگ دسته اول برابر تیم بادران تهران گفت : تمرینات تیم ما به صورت جدی و منظم در حال پیگیری است و خوشبختانه برای دیدار با تیم بادران بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

بازی سختی پیش روی هر دو تیم قرار دارد، تیم بادران با وجود اکبر میثاقیان یکی از مدعیان این فصل می باشد اما ما نیز مس کرمان هستیم و در هر بازی به فکر کسب سه امتیاز می باشیم و با این اندیشه و تفکر راهی میدان می شویم و انشاالله با یاری خدا و تلاش و همت تمام بازیکنان و همچنین کادر فنی در این دیدار به اولین پیروزی خود در این فصل دست خواهیم یافت.

هافبک جوان و با اخلاق نارنجی پوشان کرمانی در مورد دیدار هفته گذشته تیمش برابر تیم استقلال اهواز نیز گفت:در بازی گذشته متاسفانه برای دقایقی تمرکز خود را از دست دادیم و همین امر موجب شد پیروزی را با تساوی عوض کنیم و شرمنده هواداران شدیم.

وی در رابطه با دیدگاه مربیان و بازیکنان مبنی بر هماهنگی تیم ها از هفته پنجم به بعد و شکل گیری نظم تیمی و تاکتیکی و کسب نتایج مطلوب نیز افزود :ما در دیدارهای گذشته هم شایسته پیروزی بودیم اما به دلیل بدشانسی هایی که دامن گیر ما شد نتوانستیم موفق عمل کنیم، مطمئنا با گذشت زمان و هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و کادر فنی، تیم مس کرمان به روزهای اوج خود باز می گردد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پیروزی ، فوتبال ، تیم مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار