حمایت اتحادیه سی‌اس‌یو از مرکل در ازای کاهش تعداد مهاجران در آلمان

رهبر اتحادیه سوسیال مسیحی بایرن به آنگلا مرکل دستور داد تعداد مهاجران در این کشور را کاهش دهد.

حمایت اتحادیه سی‌اس‌یو از مرکل در ازای کاهش تعداد مهاجران در آلمان
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی‌میل، «هورشت زیهوفر،» رهبر اتحادیه سوسیال مسیحی بایرن (سی‌اس‌یو) که حامی «آنگلا مرکل،» صدراعظم آلمان است به وی دستور داد سیاست‌ باز بودن درهای آلمان به روی پناهجویان را پایان دهد. وی از حساس بودن شرایط خبر داد و گفت مرکل راهی جز تغییر سیاست‌ها ندارد.

کاملاً مشخص است زیهوفر در ازای حمایت از مرکل در انتخابات عمومی سال آینده، خواستار محدود شدن تعداد پناهجویان در آلمان است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد زیهوفر کاهش تعداد مهاجران به یک‌سوم میزان کنونی را در نظر دارد. وی همچنین خواستار کنترل مرزها به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی است. زیهوفر اعلام کرد 215367 نفر از کسانی که تقاضای پناهندگی‌شان رد شده هنوز هم در آلمان زندگی می‌کنند. وی خواستار سرعت گرفتن فرآیند اخراج پناهجویان غیرقانونی از آلمان شده است.

آنگلا مرکل روز چهارشنبه خطاب به پارلمان اعلام کرد دولت اقدامات یکپارچه‌ای را برای رسیدگی به امور پناهجویانی که قرار است در آلمان بمانند، انجام داده است. وی شرایط را نسبت به سال گذشته بهتر ارزیابی کرد و بر این باور است که هنوز تلاش‌های زیادی برای سرعت بخشیدن به فرآیند اخراج مهاجران غیرقانونی لازم است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار