تظاهرات رانندگان فرانسوی جاده کاله را مسدود کرد

رانندگان کامیون‌ فرانسوی در اعتراض به کمپ "جنگلی" مهاجران در کاله، جاده نزدیک به این کمپ را مسدود کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت نیوز اسکای؛ تظاهرکنندگان و معترضان به کمپ پناهجویان در کاله، جاده نزدیک به این کمپ را با کامیون ها و وسایل نقلیه مختلف مسدود کردند. 

در کنار این افراد می توان کشاورزان و مغازه داران محلی را مشاهده کرد که می گویند پناهجویان در این منطقه، آسیب های بسیار زیادی به محصولاتشان وارد کرده اند.

رانندگان این کامیون ها اظهار کرده اند تا زمانی که برای از بین بردن کمپ جنگلی اقدامی صورت نگیرد، آن ها نیز در جای خود باقی خواهند ماند.

در روزهای اخیر فشارها بر مسئولان فرانسوی، مبنی بر از بین بردن کمپ پناهجویان کاله افزایش یافته است، در همین راستا روز جمعه هفته گذشته مذاکراتی میان تظاهرکنندگان و وزیر کشور فرانسه برگزار شد. 

نزدیک به 9 هزار پناهجو از کشورهایی همانند سودان، سوریه و اریتره در کمپ جنگلی این منطقه ساکن هستند. با وجود تلاش های صورت گرفته برای از بین بردن این کمپ و کاهش تعداد پناهجویان، تعداد ساکنان آن رو به افزایش است.

بسیاری از قاچاقچیان انسان با استفاده از روش های خشونت‌آمیز سعی کرده اند تا پناهجویان را از راه های مختلف به کشورهای مقصدشان برسانند. بعضی از پناهجویان حتی از اشرار مختلف در این زمینه کمک گرفته اند، افرادی که بعضا با زور و تهدید راه خودروها و کامیون ها را بسته و بر آن ها سوار می‌شوند.

یکی از رانندگان کامیون در این زمینه اظهار کرد: "قبلا، آن ها فقط سعی می کردند تا بر کامیون ها سوار شوند؛ اما اکنون به سرقت و تخریب محموله ها نیز می پردازند."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
آقااجازه! یعنی دیگه ماست و پنیر و کره و... کاله برای فروش به بازار نمیاد؟اینجوری که بازهم قیمت لبنیات کاله را بالا میبرن!!
آخرین اخبار