دالاس مورنینگ نیوز: ترامپ جمهوری خواه نیست!

روزنامه دالاس مورنینگ نیوز در سرمقاله خود انتقادات شدیدی را علیه نامزد جمهوری خواهان مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیوی ملی آمریکا (ان پی آر)، روزنامه «دالاس مورنینگ نیوز» از دیرباز حامی حزب جمهوری خواه بوده و در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کامل خود را از نامزد جمهوری خواهان اعلام کرده است. اما اکنون دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و از قرار معلوم، دالاس مورنینگ نیوز تمایلی به حمایت از وی ندارد.

دالاس مورنینگ نیوز روز سه شنبه در سرمقاله خود نوشت: «جمهوری خواه بودن به چه معناست؟ در دهه های گذشته معنای روشنی برای جمهوری خواهی وجود داشت: اعتقاد به آزادی های فردی، تجارت آزاد و دفاع ملی قدرتمند؛ اما امروزه جمهوری خواه بودن به چه معناست؟ هنگامی که ترامپ پرچم دار جمهوری خواهی باشد، پاسخ به این سوال غیرممکن است.»

نگارنده این سرمقاله با انتقاد از ترامپ به دلیل تحسین صریح ولادیمیر پوتین، وی را به داشتن تمایلات استبدادی متهم کرد و همچنین ترامپ را به دلیل سرمایه گذاری در خارج از آمریکا منافق خواند.

دالاس مورنینگ نیوز در پایان، اینگونه نتیجه گیری کرد: «دونالد ترامپ صلاحیت ریاست جمهوری و لیاقت رای های شما را ندارد.»

دالاس مورنینگ نیوز تنها روزنامه ای نیست که در سرمقاله خود علیه دونالد ترامپ مطالبی را منتشر کرده است. پیش از این، لس آنجلس تایمز و واشینگتن پست نیز در یادداشت هایی به انتقاد شدید از نامزد جمهوری خواهان پرداختند.

نکته قابل توجه اینجاست که دالاس مورنینگ نیوز از سال 1968 در تمامی انتخابات ریاست جمهوری از نامزد جمهوری خواهان حمایت کرده است؛ اما این بار ترامپ را شایسته کسب منصب ریاست جمهوری نمی داند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار