انتقاد تند ترامپ از سناتور آریزونا به دلیل حمایت نکردن از وی

نامزد جمهوری خواهان، جف فلیک را به دلیل حمایت نکردن از وی در انتخابات به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا، روز یکشنبه با انتشار پیام هایی در توییتر انتقادات شدیدی را علیه جف فلیک، سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا، مطرح کرد.

ترامپ یکشنبه شب در یک پیام توییتری اظهار کرد: «حزب جمهوری خواه برای متوقف کردن مهاجرت غیرقانونی، نیازمند افرادی قوی و متعهد است؛ نه افرادی ضعیف مانند جف فلیک.»

او یک ساعت بعد پیام دیگری به این مضمون منتشر کرد: «ایالت بزرگ آریزونا، جایی که من تجربه تجمع انتخاباتی عظیمی را در آن داشتم، سناتور بسیار ضعیف و ناکارآمدی دارد. باعث تاسف است.»

پیش از این جف فلیک در مصاحبه ای با سی ان ان اظهار کرده بود واقعا نمی تواند از ترامپ حمایت کند. جف فلیک در این مصاحبه گفت: «من به هیلاری کلینتون رای نخواهم داد و همچنان رای من به ترامپ نیز منفی خواهد بود.»

وی افزود: «برای من آسان نیست که به نامزد حزب خود رای ندهم؛ اما مواضعی که ترامپ اتخاذ کرده است و همچنین لحن کلام او و ستاد انتخاباتی اش باعث شد من نتوانم به او رای دهم.»

فلیک همچنین به ترامپ هشدار داده بود ممکن است در ایالت آریزونا از هیلاری کلینتون شکست بخورد. ایالت آریزونا از سال 1952 در انتخابات ریاست جمهوری به نامزد جمهوری خواهان رای داده است. تنها در انتخابات 1996 بود که بیل کلینتون توانست نامزد جمهوری خواهان را در آریزونا شکست دهد.

ترامپ پس از اظهارات تندش علیه مسلمانان و همچنین مواضعش در قبال مهاجرت، مورد انتقاد افراد و گروه های مختلف دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا قرار گرفته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار