تبریز؛

راه‌اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیکی در آذربایجان‌شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بر تسریع در راه‌اندازی و عملیاتی کردن پنجره واحد خدمات الکترونیکی شهری تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پورمهدی در نخستین جلسه پنجره واحد خدمات الکترونیکی شهری، گفت: شهرداری و سایر دستگاه های مسوول بدون توجه به حاشیه ها باید با جدیت این طرح را پیگیری و در راستای تحقق برنامه های دولت الکترونیک هر چه زودتر آن را عملیاتی کنند.


وی با اشاره به مزیت‌های این طرح در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گفت: اجرای این طرح علاوه بر تسریع در ارایه خدمات شهری، به سالم‌سازی نظام اداری کمک و دست بسیاری از واسطه‌ها را از دلال بازی قطع می‌کند.
 
پورمهدی ادامه داد: مهم‌ترین آورده این طرح بهبود کیفیت و کمیت خدمات است که رضایت‌مندی مردم را در پی خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی همکاری و هماهنگی دستگاه های خدمات رسانی را از الزامات پنجره واحد خدمات شهری بیان کرد و از فرمانداران و شهرداران خواست اجرای کامل این طرح را در دستور کار قرار دهند.

دراین نشست که با حضور شهردار تبریز و مدیر کل امور اقتصاد و دارایی و شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی برگزار شد تصمیماتی برای احرایی کردن و توسعه این طرح در تبریز و سایر شهرهای استان اتخاذ شد.

پنجره واحد خدمات شهری الکترونیکی روش های جدید ارایه خدمات شهری مبتنی بر فناوری های نوین اطلاعاتی به مردم است که در آن شهروندان بدون مراجعه حضوری به سازمان ها و نهادهای اداری و بدون صرف زمان و طی مسافت و صرفا با استفاده از رایانه و سایر دستگاه های الکترونیکی می توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار