امیدفر: واقعیت دوچرخه سواری ایران در ریو مشخص شد

مربی دوچرخه سواری معتقد است واقعیت دوچرخه سواری کشور همان چیزی بود که در المپیک ریو اتفاق افتاد و نباید برای این نتیجه کسی را محکوم کرد.

امیدفر: واقعیت دوچرخه سواری ایران در ریو مشخص شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  آرش امیدفر مربی دوچرخه سواری در گفت و گو با رادیو ورزش پیرامون عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری در المپیک ریو ۲۰۱۶ عنوان کرد: واقعیت دوچرخه سواری کشور ما همانی بود که در المپیک ملاحظه کردیم و نباید کسی را محکوم کرد. هر سه المپین دوچرخه سوار ما برترین های کشور بودند که سالها در تیم های ملی رکاب زدند و بنا به نظر کادر فنی انتخاب و اعزام شدند و نتیجه حاصله در حد بضاعت دوچرخه سواری ما بود. اگر نفرات بهتری داشتیم مطمئنا آنها را اعزام می کردیم و نتایج کاملا قابل پیش بینی بود.
اگر بخواهیم برای المپیک بعدی برنامه ریزی داشته باشیم باید یک تیم رده نوجوانان یا جوانان را ۴ سال تمرین داده و به بیش از ۴۰ رقابت بین المللی اعزام کنیم. مسلما اعزام های برون مرزی خواهان منابع مالی بسیار زیاد است که با بودجه فدراسیون همخوانی ندارد. 
امید فر ادامه داد یکی دیگر از مشکلات فدراسیون دوچرخه سواری مدیریت های کوتاه مدت است و بحث المپیک، مدیریت و برنامه ریزی طولانی مدت را می طلبد. فعلا فدراسیون با سرپرست موقت اداره می شود و باید هرچه سریعتر انتخابات فدراسیون برگزار شود و رئیس جدید  طی جلسه ای با کلیه مربیان باشگاهی که در زمینه رده های سنی پایه فعالیت می کنند؛ بحث استعدادیابی را پیگیری کند. 
وی تاکید کرد: برنامه ریزی مدیریتی، تشکیل تیم های ملی مختلف، برگزاری اردوهای کوتاه مدت و میان مدت، رفع مشکلات پیست و سفارش دوچرخه پیست، مهمترین رکن کار است که باید انجام شود تا در رقابت های آسیایی و المپیک موفق ظاهر شویم . 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.