اهواز؛

نیاز خوزستان بر نظارت ویژه بر مشکلات

رییس مجمع نمایندگان خوزستان بر نظارت بر مشکلات ویژه استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و مسلمین مجید ناصری نژاد رییس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار کرد: مردم از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی هستند؛ حضور موثر مردم یکی از ویژگی های نظام ما است و از ابتدای انقلاب جلب توجه مردم و اخذ نظر آنها یکی از ارکان مهم کشور بود.

وی گفت: اگر اعتماد مردم خدشه دار شود، مشکلاتی رخ خواهد داد که جبران آن بسیار سخت است بنابراین باید به گونه ای عمل کرد که به اعتماد مردم ضربه وارد نشود؛ در این روند حرکت کرده ایم ولی از وضعیت ایده آل عقب هستیم.

ناصری نژاد افزود: در این 37 سال همیشه سعی شده است که این نظام مردمی باشد و به همین جهت همه ارکان نظام به طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم تعیین می شود.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد: لازمه حضور مردم و جلب نظر آنها، اعتماد به نظام است و یکی از شاخصه های مهم در جذب اعتماد مردم، سلامت اداری است؛ اگر ادارات سالم باشند، اعتماد مردم نیز بیشتر می شود.

وی ادامه داد: نظارت بر کارهای اجرایی موجب می شود که مردم مطمئن باشند که تمام کارها براساس قانون است و شرع انجام می شود.

ناصری نژاد با تاکید بر لزوم جلب اعتماد مردم اظهار کرد: اگر اعتماد مردم خدشه دار شود، مشکلاتی رخ خواهد داد که جبران آن بسیار سخت است بنابراین باید به گونه ای عمل کرد که به اعتماد مردم ضربه وارد نشود؛ در این روند حرکت کرده ایم ولی از وضعیت ایده آل عقب هستیم.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد: در خوزستان مشکلات ویژه ای وجود دارد که نیاز به نظارت دارد؛ مردم در این خصوص نگرانی هایی احساس می کنند. در این شرایط لازم است سلامت کار و دقت و نظارت همراه با اطمینان دادن به آنهایی که کارها را انجام می دهد، وجود داشته باشد.

وی افزود: باید راه سرمایه گذاری و پیشرفت در خوزستان بیشتر باز شود و در کنار آن نباید اجازه دهیم که فساد ایجاد شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.