اهواز؛

توسعه جامعه با بازرسی

استاندار خوزستان گفت: در واقع بازرسی از جمله مقولاتی است که کار و توسعه جوامع بدون آن امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بیان کرد :همه افراد معتقدند در جامعه‌ای که زمینه فساد وجود دارد هر چقدر سرمایه‌گذاری انجام شود امکان رشد و توسعه وجود نخواهد داشت.

غلامرضا شریعتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بازرسی استان خوزستان در محل سالن اجتماعات مجتمع قضایی تندگویان اهواز برگزار شد اظهار داشت: امر بازرسی، رسیدگی به امور و انجام صحیح کارها از مواردی است که به طور جدی و اساسی در همه کشورها به آن پرداخته می‌شود.

استاندار خوزستان تأکید کرد: بزرگان اقتصادی دنیا سلامت اداری و روند صحیح حاکم بر امور و مسائل اداری را از لازمه‌های توسعه سالم و رشد اقتصادی می‌دانند.

شریعتی افزود: همه افراد معتقدند در جامعه‌ای که زمینه فساد وجود دارد هر چقدر سرمایه‌گذاری انجام شود امکان رشد و توسعه وجود نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه در جامعه سالم مبتنی بر رشد و توسعه رفاه اجتماعی نیز رخ خواهد افتاد گفت: در جامعه فاسد توسعه اتفاق نمی‌افتد و درآمد و رفاه اجتماعی تحت تاثیر فساد اداری قرار خواهند گرفت.

استاندار خوزستان بیان کرد: سلامت اداری  دستگاه‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی بدون نظارت سیستم‌های نظارتی در هیچ جامعه‌ای تضمین نمی‌شود.

این مسؤول عنوان داشت: همگام با پیشرفت تکنولوژی در دنیا به دنبال آن دستگاه‌ها و سیستم‌های نظارتی باید به سیستم روز و پیشرفته مجهز باشند.

  استاندارنقش سیستم‌های نظارتی را به سیستم  HSE در کنار صنایع و شرکت‌های بزرگ تشبیه کرد و افزود: در شرایط عادی ممکن است صنایع نیازی به خدمات HSE نداشته باشند اما به هنگام ضرورت از ان استفاده می‌کنند.

شریعتی با تأکید بر سلامت کار خاطرنشان کرد: در برخی شرایط هم ثروت و هم قدرت سبب فساد می‌شوند که انتظار می‌رود سیستم‌های نظارتی با جدیت از این گونه فسادها جلوگیری کنند.

استاندار خوزستان در پایان از دستگاه‌های نظارتی در خواست کرد: با همکاری و بدون بدبینی جهت تسهیل امور و حل مسائل گام بردارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.