تجلی متنوعی از خط و نقاشی روی بوم‌های ورق طلا

ترکیبی از خط و نقاشی روی بوم‌های طلایی، نقره‌ای و مسی در گالری ویژه خوشنویسی خودنمایی می کند.

گرایش‌های مختلف هنر به ویژه در عرصه تجسمی منجر شده تا مجموعه‌هایی به طور خاص فعالیتشان را بر پایه پوشش دادن یک رشته بگذارند. به  عنوان مثال نگارخانه «ترانه باران» از  مجموعه هایی است که به صورت تخصصی با میزبانی از هنرمندان این عرصه هر هفته حوزه خوشنویسی را به شکلی پوشش می‌دهد.

زهرا صفوری یکی از مسئولین این گالری در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاه فعلی این مجموعه بیان کرد: از جمعه نمایشگاهی از آثار محمدحسین فلاح در قالب خط نقاشی در این گالری برگزار شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل حدود 19 قطعه کار از این هنرمند در ابعاد گوناگونی چون 30*40، 60*80، 70*70 و ... است که در آن ها دوبیتی‌هایی از خیام، سعدی و یا قطعاتی از ضرب المثل ها و شعرای مختلف کشورمان با نقاشی و خوشنویسی ترکیب و به نمایش گذاشته شده اند.

وی با اشاره به تکنیک و مواد به کار رفته در آثار اظهار داشت: اکرولیک و کلاژ از جمله تکنیک های به کار رفته در این کارها هستند و وجود بوم‌های ورق طلا، نقره و مس از دیگر ویژگی های این آثار است. همچنین در برخی از کارها نیز رنگ گواش و سبک نگارگری به چشم می‌خورد.

صفوری در پایان یادآور شد: این نمایشگاه به طور کلی شامل آثار متنوع و چشم نوازی است که تا 19 شهریور پذیرای هنردوستان و بازدیدکنندگان خواهد بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.