«عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» پتانسیل حضور در جشن خانه سینما را داشت

مسلخی گفت: فیلم من با وجود همه مشکلاتی که زمان اکران داشت، برای شرکت در بخش جلوه‌های ویژه میدانی جشن خانه سینما از میان بیش از صد فیلم انتخاب شد.

شهرام مسلخی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کاندیدا شدن فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» در بخش جلوه‌های ویژه میدانی جشن خانه سینما گفت: فیلم با وجود همه مشکلاتی که زمان اکران داشت، از میان بیش از صد فیلم انتخاب شد و این نشان‌دهنده پتانسیل بالای آن است.

وی درباره اجحاف در حق این فیلم سینمایی اظهار داشت: چطور می‌شود فیلمی در چندین جشنواره خارجی و در چند بخش جایزه دریافت کند اما با اکران خوبی در سینما مواجه نشود و در جشنواره فجر جایزه نگیرد؟!

کسب جوایز خارجی، انتخاب فیلم از میان صدها اثر برای شرکت در جشن خانه سینما و اکران در سینماها، اتفاقی بسیار مبارک برای من بود. امیدوارم فارابی و سازمان سینمایی امکانات و حمایت هایی را فراهم سازند تا بتوانم فیلم بهتری بسازم. 

گفتنی است؛ «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. سروش صحت، پوریا پورسرخ و لعیا زنگنه از بازیگران اصلی این فیلم هستند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.