اهواز؛

شرکت بیش از هزار مددجوی کمیته امداد در طرح «قرآن در خانه»

طرح «قرآن در خانه» ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با هدف تربیت حافظ قرآن میان دوشیزگان مددجو در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جمشید هاشمی‌فرد مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه این طرح ویژه دوشیزگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان است، افزود: اردیبهشت‌ماه زمان اجرای این طرح قرآنی بوده است که با هدف تربیت میلیونی حفاظ قرآن کریم اجرا شده است.

هاشمی‌فرد با بیان اینکه دومین دوره این طرح قرآنی در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: دومین دوره در میان یک هزار و ۶۰۰ نفر از دوشیزگان مددجوی این کمیته اجرا شده است که با برگزاری ۴ آزمون نهایی در سال ۱۳۹۷ پایان خواهد یافت.

وی ادامه داد: در این طرح به مددجویان یک مجموعه قرآنی شامل یک مصحف قرآن به همراه ۵ کتاب راهنما جهت حفظ قرآن کریم و تفسیر آن اعطا شده است. نخستین آزمون این طرح در پایان سال جاری برگزار خواهد شد و دو آزمون دیگر نیز در ابتدا و پایان سال آینده و آزمون پایانی نیز در ابتدای سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هدف از برگزاری این طرح را تربیت میلیونی حفاظ قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌های تحت پوشش این کمیته عنوان کرد.

هاشمی‌فرد آثار اجرای اولین دوره این طرح با ظرفیت ۴۰۰ نفر را تقویت روحیه شرکت کنندگان و آغاز زندگی مشترک تعدادی از آنان به برکت قرآن کریم عنوان کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.