اهواز؛

برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت در ماهشهر

مدیر کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی صنایع پتروشیمی ماهشهر، از برگزاری اولین دوره تربیت مربی معارف مهدویت در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علیرضا محمودی‌شاد با اشاره به اینکه ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این دوره آغاز شده است و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد یافت، افزود: این دوره ویژه آقایان و بانوان دارای سطح تحصیلی عالی دانشگاهی و حوزوی است.

محمودی‌شاد با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این دوره ۵۰ نفر است و به صورت رایگان برگزار خواهد شد، گفت: آزمون ورودی دوره تربیت مربی معارف مهدویت در نیمه مهرماه برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان در این آزمون در دوره شرکت خواهند کرد.

مدیر کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی پتروشیمی ماهشهر با اشاره به اینکه این دوره از سوی این کانون اجرا خواهد شد، بیان کردد: مدرسان آن از سوی مرکز تخصصی مهدویت قم در جلسات تدریس حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دوره در قالب ۱۴۰ درس در مدت زمان هر درس یک و نیم ساعت ارائه خواهد شد، هدف از برگزاری این دوره را نشر آموزه‌های مهدویت و تربیت نیروی کارآمد جهت ترویج معارف مهدویت در مدارس و مراکز علمی و فرهنگی و مذهبی عنوان کرد.

محمودی‌شاد گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس ماهشهر- ناحیه صنعتی، خیابان خانه معلم- روبروی آژانس ولی‌عصر(عج)- دفتر کانون و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی و صنایع پتروشیمی ماهشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.