اهواز؛

جشن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در باغملک

جشن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسولین و مردم در روستای تمبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) روستای تمبی شهرستان باغملک با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مناسبت سال روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) از زوج هایی که نامشان علی و فاطمه بود تجلیل کرد.

زنگنه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک با همکاری کانون های فرهنگی ولیعصر جشن با شکوهی به مناسبت سال روز ازواج حضرت علی (ع) و حضزت فاطمه(س) در روستای تمبی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسولین و مردم برگزار کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ سازی و الگو سازی ازدواج آگاهانه ، آسان و پایدار با رویکرد اسلامی - ایرانی است.

وی گفت: تجلیل از زوج هایی که نام علی و فاطمه دارند، سخنرانی ، نمایش طنز،موسیقی محلی ، شعر طنز و مسابقه حضوری از جمله برنامه هایی این جشن بود که با استقبال مردم همراه شد.

وی بیان کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضزت فاطمه(س) مصادف با ١٣ شهریور ماه این مراسم توسط کانون ولیعصر (عج) مسجد صاحب الزمان روستای تمبی از توابع شهر قلعه تل شهرستان باغملک شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.