همدان؛

حضور یکصد دانشجوی نهاوندی در اردوهای جهادی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال بیش از 100 دانشجو در قالب اردوهای جهادی به مناطق مختلف روستایی نهاوند اعزام شده‌اند.

حضور یکصد دانشجوی نهاوندی در اردوهای جهادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران کریمی بیان داشت: اردوهای جهادی یکی از اقدامات بسیار مناسب برای افزایش روحیه مسئولیت پذیری در بین دانشجویان است و این اقدام در کنار خدمت رسانی به مردم باعث ارزشمند تر شدن این اردوها می شود.

وی اظهار داشت: امسال نیز در سطح شهرستان نهاوند هم اردوهای جهادی مخصوص دانشجویان را برگزار کردیم و هم اردوهای طرح هجرت که مخصوص دانش اموزان است به خوبی اجرا شد و منشا خدمات خوبی برای مردم شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: پر کردن اوقات فراغت بسیجیان، محرومیت زدایی و اموزش های مناسب برای مردم مناطق روستایی از جمله اهداف اجرای طرح اردوهای جهادی است.

وی بیان داشت: امسال بیش از 100 دانشجو دراردوهای جهادی به مناطق مختلف روستایی نهاوند اعزام شدند و در چند دوره آموزش هایی را در زمینه احکام، فنی و حرفه ای، درسی، مسائل آموزشی و ورزشی و فعالیت های عمرانی به روستاییان ارائه کردند و مورد استقبال این عزیزان قرار گرفت.

کریمی گفت: در طول اجرای اردوهای جهادی، بسیج جامعه پزشکی نیز در مناطق محروم حضور یافتند و به صورت رایگان بیماران را ویزیت کردند و دارو در اختیار انها قرار دادند.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری اردوهای جهادی بسیار مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و همه دستگاه های باید با کمک سپاه پاسداران زمینه مناسبی را برای برگزاری این اردوها فراهم کنند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار