همدان؛

ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بنیه ای کارآمد برخوردار است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بنیه‌ای قوی و کارآمد برخوردار است چرا که قدرت هدایت آن بسیار بالا است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بنیه ای کارآمد برخوردار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار ابوحمزه در نشست مشترک ستادهای امر به معروف و نهی از منکر کبودراهنگ با اشاره به قدرت ستاد امربه معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر از بنیه‌ای قوی و کارآمد برخوردار است چراکه قدرت این ستاد در زمینه هدایت بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه در کبودراهنگ منکرات بسیار ناچیز اتفاق می افتد، افزود:قاچاق کالا و مواد مخدر از جمله معضلاتی است که در این شهرستان وجود دارد.

ابوحمزه با بیان اینکه 50 درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهد و توانمندی بالایی در زمینه امربه معروف و نهی از منکر دارند، بیان کرد: باید به امر به معروف و نهی از منکر در حوزه آموزش و پرورش، دانش‌آموزان، کارکنان مراکز، دانشگاهیان و فرهنگیان توجه شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: درس و بصیرت عاشورایی، از سفارشات مقام معظم رهبری است که باید به شکل دقیق و منظم در میان مردم گسترده شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.