رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه؛

برگزاری جشنواره کاردستی از مواد بازیافتی و زباله در ارومیه

مختار خانی گفت : جشنواره کاردستی از مواد بازیافتی و زباله در ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: جشنواره و مسابقه کاردستی از دور ریختنیها توسط موسسه زیست محیطی ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی و حمایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی به نفع انجمن تالاسمی در محل پارک گوللر باغی و خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه برگزار شد .

وی گفت : هفتادخانواده با کاردستی خود در این مسابقه با شعار زمین پاک حق همه ماست بیایید اسباب بازیهایمان را خودمان بسازیم ، با بازیافت زمین نفس میکشد، هر چیزی زباله نیست در این جشنواره شرکت کردند .

خانی گفت: برای اولین بار جمع آوری زباله های الکترونیکی و شناساندن آنواع پسماندهای الکترونیکی و مضرات آن به مردم در محل جشنواره صورت گرفت .

جمع آوری اسباب بازیها و کتابهای نو و اهدا آنها به نیازمندان از دیگر اهداف جشنواره بود .

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت :این برنامه،پنجمین جشنواره بازیافت بود که بااهداف شناساندن اهمیت مدیریت زباله و تفکیک در مبدا به خانواده ها و به خصوص کودکان برگزار شد،مفهوم زباله به عنوان طلای کثیف وارزشمندی آن با اختصاص عواید حاصل از فروش آن در جشنواره ها برای انجمنهای خیریه تحقق می یابد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.