رئیس کار گروه ساماندهی مد و لباس:

توجه به مد و لباس ایرانی راهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

یکی از نزدیک‌ترین راه‌ها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی بخش مد و لباس است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و دومین نمایشگاه نساجی و چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران مد با حضور دکتر رحمانی قائم مقام  وزیر صنعت و معدن، نصراللهی مشاور، حمید قبادی رئیس کار گروه ساماندهی مد و لباس در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در همین ارتباط و با توجه به اهمیت مد و لباس گفتگوی گوتاهی با حمید قبادی رئیس کار گروه ساماندهی مد و لباس، داشتیم.

قبادی تاکید کرد: حمایت از اهالی مد و لباس ایرانی و اسلامی می‌بایست در دستور کار مسئولان قرار بگیرد. یکی از نزدیک‌ترین راه‌ها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی بخش مد و لباس است. در سال 95 عزم خود را جزم کردیم، ظرفیت پوشاک خود را معرفی کنیم؛ چرا که کم هزینه‌ترین و کم سرمایه‌ترین بخش همان مد و لباس است و به راحتی می‌تواند نیاز ادامه‌دار اقتصاد مقاومتی را برطرف کند.

وی درباره برگزاری نمایشگاه پوشاک اظهار داشت: نمایشگاه پوشاک بخشی از ظرفیت پوشاک ایران است؛ چرا که حجم انبوهی از تولید‌کنندگان ما در آن حضور دارند. اتحادیه صنفی و پوشاک تهران اعضایی دارد که می‌توانند به راحتی نیاز ایران را تامین کنند. غرفه‌هایی در این نمایشگاه حضور دارند که تک تک آنها قابل اعتماد هستند.

قبادی ادامه داد: 50 برند در این نمایشگاه حاضر هستند. از مرحله نخ تا محصول را ارائه کردند و این ظرفیت بخشی از توان ملی و افتخار ایران است. اگر تولید کنندگان مورد حمایت قرار بگیرند، اعتمادسازی بین مردم هم فراهم می‌شود و کم کم نگاه جامعه از برندها فاصله می‌گیرد. این فاصله مستلزم همکاری دستگاه‌هاست.

وی عنوان کرد: این اطمینان را به کسانی که از نمایشگاه بازدید کردند می‌دهم که این نمایشگاه بخشی از ظرفیت داخلی ایران است  و آنها می‌توانند به کالای ایرانی اعتماد کنند.





انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار