لرستان؛

بر نامه ریزی برای جذب 1700 میلیارد تومان از اعتبارات ملی در لرستان

استاندار لرستان گفت: ما هدف‌گذاری کرده‌ایم که دستگاه‌های اجرایی استان هزار و 700 میلیارد تومان از اعتبارات ملی جذب کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازوند امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان  با تاکید به لزوم پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت اخذ اعتبارات ملی تصریح کرد: بودجه امسال کل کشور 50 هزار میلیارد تومان است که 30 میلیارد تومان آن جهت اخذ قابل پیگیری است.

وی  اضافه کرد: 5.5 درصد از این مقدار بودجه به عنوان سهم لرستان لحاظ شده است که هدف‌گذاری ما جذب یک‌هزار و 700 میلیارد تومان است.

هوشنگ بازوند در خصوص راه‌اندازی سایت دو زبانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید ظرفیت‎ها و قابلت‌های موجود را در این سایت برای شناساندن آن‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: فرمانداران نسبت به معرفی ظرفیت‌های شهرستان مربوطه در سایت خدمات سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

وی از مدیرکل اقتصاد و دارایی استان به عنوان متولی راه‌اندازی سایت خدمات گردشگری خواست تا کارت و بروشورهای تلیغاتی را در اختیار فرمانداران قرار دهد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به لزوم پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت اخذ اعتبارات ملی تصریح کرد: بودجه امسال کل کشور 50 هزار میلیارد تومان است که 30 میلیارد تومان آن جهت اخذ قابل پیگیری است.

بازوند اضافه کرد: 5.5 درصد از این مقدار بودجه به عنوان سهم لرستان لحاظ شده است که هدف‌گذاری ما جذب یک‌هزار و 700 میلیارد تومان است.

استاندار لرستان با بیان اینکه مدیران جهت جذب اعتبارات ملی از ظرفیت نمایندگان استفاده کنند، افزود: نمایندگان مردم در مجلس ظرفیت مناسبی هستند که نباید به راحتی رها شوند.

وی در پایان از برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان به صورت ماهانه خبر داد و گفت: در هر جلسه پروژه‌های ملی که جزیی از مطالبات مردم هستند به صورت ویژه رصد می‌شوند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.