عبدالهی : برخی افراد برای استقلال حاشیه سازی می کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال نبود آب و غذا را در تمرینات تیم تکذیب کرد .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افتخاری در حالی روز چهارشنبه به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شد که با وجود گذشت 4 هفته از حضور او در این باشگاه هنوز حق امضا ندارد و این موضوع در کنار مسدود بودن حساب های باشگاه مشکلات زیادی را برای آبی ها به وجود آورده است.

این طور که به نظر می رسد مشکلات مالی استقلال طی روزهای اخیر به قدری افزایش پیدا کرده است و حتی شایعاتی مبنی بر اینکه استقلالی ها برای تامین آب و وعده غذایی خود نیز با مشکلاتی مواجه شده اند به گوش می رسد اما برای مشخص شدن شدن این مساله از عبدالهی سرپرست تیم جویا شدیم تا در این خصوص صحبت هایی را ارائه دهد .

نصراله عبدالهی در خصوص اینکه گفته می شود استقلالی ها به دلیل مشکلات مالی شام نمی خورند، اظهار داشت: واقعا چنین چیزی نیست و این مساله شایعه است و معتقدم تنها یک سری افراد بد برای استقلال حاشیه سازی می کنند .تا چند روز پیش که در خصوص تعویض سرمربی حاشیه سازی کردند و در حال حاضر هم به نان و آب استقلالی ها بند کرده اند .

وی ادامه داد: با توجه به قرارداد یکساله ای که داریم بر همین اساس تامین یک سال شام و ناهار  بازیکنان در اردو و تمرین برعهده این دوستان است و هر زمان که مربیان تیم درخواست کنند این امر صورت می گیرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار