بازگشت سجاد به استقلال امکان پذیر نیست

مهاجم تیم فوتبال استقلال با توجه به حضور در بازی های رسمی تیم آلانیا حضورش در استقلال امکان پذیر نیست .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به جدایی سجاد شهباززاده از باشگاه استقلال و پیوستن این بازیکن به تیم آلانیا ترکیه شنیده می شود مهاجم سابق آبی ها از شرایط خود در تیم جدیدش رضایت چندانی ندارد و در صدد فسخ قرارداد با ترکیه ای ها باشد .

در هر صورت اگر جدایی شهباززاده از تیم ترکیه ای صحت داشته باشد باید منتظر ماند و دید آیا راهی برای بازگشت شهباززاده به استقلال وجود خواهد داشت یا خیر .در این زمینه گفتگویی را با نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال انجام دادیم تا در خصوص شایعه حضور شهباززاده در استقلال جویا شویم .

نصراله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار ما خصوص شایعه بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال گفت:  فکر نمی‌کنم این موضوع درست باشد و به نوعی این مساله منتفی است چرا که شهباززاده با تیم ترکیه‌ای قرارداد دارد و حتی در بازی رسمی این تیم نیز شرکت کرده است بنابراین نمی‌تواند به استقلال بیاید و با این تفاسیر جدایی این بازیکن از تیم ترکیه ای سخت خواهد بود .

گفتنی است؛ می توان گفت کادر فنی استقلال از بازگشت شهباززاده استقبال هم می کند و اگر وی قراردادش را فسخ کند به طور حتم به تیم سابقش یعنی استقلال باز خواهد گشت .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار