شکوفایی خلاقیت دانشجو معلمان؛ تلاشی در جهت ادغام هنر و آموزه‌های تربیتی

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان برگزاری جشنواره هنر‌های نمایش‌های آوایی را بستری مناسب برای شکوفایی خلاقیت دانشجومعلمان دانست.

بهنام کیا مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری بیست و ششمین دوره جشنواره هنر‌های نمایشی و آوایی دانشجو معلمان خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای تربیت فرهنگی و هنری دانشجو معلمان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان با توجه به ماهیت فعالیتش در حوزه تربیت معلم، باید آموزش‌های همه‌جانبه ای برای دانشجومعلمان در نظر بگیرد و چنین جشنواره‌هایی تجلی این هدف است.

کیا با اشاره به اینکه در جشنواره هنر‌های نمایشی و آوایی توجه به تقویت چنین مهارت‌هایی نیز در دستور کار قرار گرفته، بیان کرد: زبان هنر و تأثیرات آن در بعد فردی و اجتماعی بر همگان روشن است لذا با نگاه ویژه به این امر می‌توان علاوه بر ترغیب و شکوفایی خلاقیت، دقت افراد را ارتقا داد.

وی افزود: چنانچه دانش با مهارت‌ها تلفیق شود موفقیت بیشتری را شاهد خواهیم بود؛ بنابراین دانشجو معلمان با تلفیق هنر و آموزه‌های تربیتی می‌توانند تأثیر بسیار مثبتی در روند آموزش کشور داشته باشند.

کیا با بیان اینکه این جشنواره با حضور 600 دانشجو معلم در دو گروه دختر و پسر برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری مراسم برای دختران از 12 تا 16 شهریور و برای پسران از 17 تا 21 شهریور ماه در یاسوج‌ در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: 90 گروه از تمامی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان شرکت کردند و این امر را می‌توان فرصتی مناسب برای دانشجو معلمان دانست تا ضمن بهره‌گیری از تجربیات سایر شرکت‌کنندگان، در آینده خود مسئول برگزاری گروه‌های هنری مدارس باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار