دهقانی: احتمال جذب سزار و ترائوره بعید است

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: موسی ترائوره و برونو سزار هنوز مورد تائید سرمربی تیم قرار نگرفته اند و به احتمال زیاد آنها در ترکیب فرهاد کاظمی برای ادامه لیگ جایی نخواهند داشت.

عباس دهقانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نور محمدی اظهار کرد : به هر حال با توجه به اینکه رضا نور محمدی چند سال در تهران زندگی کرده بود و شرایط زندگی در مشهد برایش دشوار بود، تصمیم گرفت در فضایی دوستانه از تیم سیاه جامگان جدا شود.

وی درباره بازی دیروز این تیم با پدیده در دیداری دوستانه گفت: بازی خیلی خوبی را از هر 2 تیم در ورزشگاه ثامن با حضور تماشاگران فوتبال دوست مشهدی شاهد بودیم،بازیکنان توانستند بازی خوبی را مقابل پدیده ارائه دهند و برهمین اساس از عملکرد تک تک بازیکنان تیم رضایت داریم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تنها هدفی که در دیدارهای تدارکاتی دنبال می کردیم مرور کارهای تاکتیکی بود به هیچ عنوان نتیجه برای تیم سیاه جامگان مهم نبود،خدا را شکر با انجام کارهای تاکتیکی توانستیم در این سه دیدار به گل برسیم ، از طرفی باعث شد تا بازیکنان با هم بیشتر هماهنگ شوند.


دهقان درخصوص بازی این تیم با گسترش در هفته پنجم لیگ برتر تصریح کرد: تیم گسترش از کادر فنی و بازیکنان خوبی در ترکیبش بهره می برد و با توجه به اینکه این دیدار در تبریز برگزار می شود بازی سختی را مقابل این تیم در پیش داریم اما امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش اعضای تیم بتوانیم دست پر از تبریز برگردیم.

مربی تیم سیاه جامگان در خصوص جذب دو بازیکن خارجی برای این تیم در لیگ شانزدهم گفت: این دو بازیکن هنوز مورد تائید سرمربی تیم قرار نگرفته اند و به احتمال زیاد آنها در تفکرات فرهاد کاظمی برای ادامه لیگ جایی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: موسی ترائوره بازیکن کامرونی که قرار بود به تیم سیاه جامگان در لیگ شانزدهم اضافه شود مورد تائید کاظمی سرمربی قرار نگرفته و بدین ترتیب این بازیکن نمی تواند در لیست سیاه جامگان جایی داشته باشد.

دهقان درخصوص برونو سزار گفت: از طرفی برونو سزار بازیکن برزیلی اسبق سپاهان هم قرار بود پس از تائید فرهاد کاظمی به ترکیب تیم اضافه شود اما این بازیکن هم به نظر می رسد نتواند برای حضور در تیم سیاه جامگان مورد تائید مسئولان باشگاه قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره این تیم با چه نامی در ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت خواهد کرد؟ پاسخ داد: هنوز چیزی مشخص نیست و  تاکنون به جمع بندی نهایی مبنی بر اینکه با چه نامی در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم نرسیده ایم اما سعی مدیر عامل و کار گروه ویژه باشگاه این است که تا پیش از هفته پنجم این مشکل را برطرف کنند.

دهقان در پایان درباره جذب هادی عقیلی خاطر نشان کرد: تا بدین لحظه صحبتی از طرف فرهاد کاظمی برای جذب هادی عقیلی انجام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار