دهقانی : سرمربی در مورد حضور نور محمدی تصمیم می گیرد

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: با توجه به جلسه ای که روز گذشته بین نور محمدی و مدیر عامل تیم برگزار شد،مقرر گردید تا کاظمی سرمربی تیم نظر نهایی خود را درباره این بازیکن اعلام کند.

عباس دهقانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نور محمدی اظهار کرد : با توجه به جلسه ای که روز گذشته بین این بازیکن و مدیر عامل تیم برگزار شد قرار بر این شد تا سرمربی تیم نظر نهایی خود را درباره این بازیکن اعلام کند.

مربی تیم سیاه جامگان درباره دیدار تدارکاتی این تیم با پدیده در روز پنج شنبه که به نوعی یک دربی خانگی محسوب می شود، پاسخ داد: هر وقت ما نیاز به دیدار تدارکاتی داشتیم سرمربی تیم پدیده به درخواست ما برای بازی تدارکاتی پاسخ مثبت داد می خواهیم همچنان برادری خودمان را حفظ کنیم. امیدوارم در دیدار فردا فارغ از نتیجه، بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

دهقانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بازیکنان خارجی به این تیم اضافه خواهند شد،پاسخ داد: ترائوره درحال گذراندن تست های پزشکی باشگاه است تا در صورت موفقیت در این تست ها باشگاه در قبال امضای قرارداد با وی تصمیم بگیرد، همچنین مدیران تیم در حال مذاکره با برونو سزار مهاجم اسبق سپاهان هستند تا درصورت توافق، این بازیکن برزیلی بتواند در تمرینات تیم سیاه جامگان حاضر شود، تا پس از تایید فرهاد کاظمی قراردادش را با تیم سیاه جامگان در هیئت فوتبال استان خراسان به ثبت برساند.

وی درخصوص اردوی تیم سیاه جامگان در اصفهان اظهار کرد:اردوی خیلی خوبی را در اصفهان برگزار کردیم معتقدم از لحاظ امکانات هیچ کمبودی در آنجا احساس نشد و تیم توانست دو دیدار تدارکاتی خوب را در آنجا با سپاهان و ذوب آهن برگزار کند و به نوعی باعث شد تا بازیکنان با هم بیشتر هماهنگ شوند.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان ادامه داد: تنها هدفی که در دیدارهای تدارکاتی دنبال می کردیم مرور کارهای تاکتیکی بود به هیچ عنوان نتیجه برای تیم سیاه جامگان مهم نبود،خدا را شکر با انجام کارهای تاکتیکی توانستیم در این دو دیدار به گل برسیم و به طور حتم با گذشت زمان تیم می تواند نتایج بهتری را در لیگ شانزدهم کسب کند.

دهقانی در پایان درخصوص بازی هفته پنجم این تیم با گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: تیم گسترش از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه این دیدار در تبریز برگزار می شود بازی سختی را مقابل این تیم در پیش داریم اما امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش اعضای تیم بتوانیم دست پر از تبریز برگردیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار