قزوین؛

ديدار هيئت سرمايه گذاری چينی با معاون استاندار

هيئت سرمايه گذاری چينی فعال در حوزه سيليس و شيشه با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ عباسعلی درافشانی در ديدار با نماينده شركت نورينكو گفت : استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالایی در جنبه‌های مختلف از نظر صنعت،كشاورزي و گردشگری است و توانایی آن را دارد که با سرمایه‌گذاران خارجی برای فعالیت‌های اقتصادی وارد شراکت شود.

وی افزود : استان قزوين در حوزه توليد شيشه و سيليس مركز ثقل است و جز سه استان برتر در كشور در توليد اين محصولات به شمار مي رود.

معاون اقتصادي استاندار به رابطه دوستانه دو كشور ايران و چين بعد از مسئله برجام  اشاره و بيان كرد: ظرفيتهاي استان بستر مناسبي را براي ادامه همكاريها در تمام زمينه هاي مختلف فراهم كرده است و انتظار اين مي رود كه همكاري ها روز به روز بيشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین این آمادگی را دارد که در زمینه هاي مختلف سرمایه‌گذاری،همکاری و مشارکت داشته باشد.

 توليدات اصلي شركت نورينكو شامل: وسايل نقليه و لوازم مكانيكي،لوازم الكترونيكي و روشنايي، محصولات شيميايي، مواد آتش ز‌‌ا و منفجره، مهمات و سلاحهاي گرم غيرنظامي، توليدات صنايع سبك،تجهيزات آتش نشاني، مصالح ساختماني و مواد فلزي و غير فلزي است.

صادرات و واردات كالا ،تجارت پایاپای ، مبادله كالا، بازرگاني داخلي، معرفي تجهيزات و پروزه های کلیدزده شده، به كار گيري نيروي انساني، توليد براساس نمونه ها يا مواد اوليه،سوار كردن قطعات ارائه شده،برقراري موازنه تجاري، و نيز سرمايه گذاري هاي صنعتي از جمله فعاليتهاي عمده شرکت نورينكو است.

همچنین این شرکت ،  بیش از 100 پروژه تکنیکی را برای موسسات اقتصادی داخلی معرفی و ایجاد کرده است که انگیزه ای برای توسعه صنعت ماشین سازی چین ، ارتباطات و حمل و نقل و صنایع تولید خودرو ، به وجود آورده است.

نورینکو ، 82 شعبه و زیرشاخه خارجی و 23 شرکت و دفتر فرعی و ویژه برپا كرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار