بجنورد؛

پرداخت 155 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان

از سال 92 تا کنون بیش از 155 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه سقف تسهیلات کارگشایی ارایه شده به مددجویان به طور میانگین 15 میلیون ریال است،گفت : سه ماهه نخست سال جاری 826 مورد وام کارگشایی با اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال به مددجویان اعطا شده است.

وی اعتبارات سال 94 را بیش از سه هزار و800 فقره تسهیلات به مبلغ 51 میلیارد ریال به مددجویان عنوان کرد.

عباس اهرابی پرداخت وام های کارگشایی را در زمینه‌های معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و درمانی برشمرد و افزود: هم اکنون بیش از دوهزار نفر از مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان پشت نوبت دریافت وام کارگشایی هستند.

اهرابی اولویت اصلی کمیته امداد را حمایت و کمک به سالمندان ، زنان سرپرست خانوار نیازمند و مناطق محروم خواند و گفت: .هم اکنون حدود 70 هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که افزون بر 21 هزار زن سرپرست خانوار وبیش از 35 هزار نفر نیز سالمندان بالای 60 سال هستند.

عباس اهرابی گفت: چهار ماهه ابتدای امسال افزون بر 84 میلیارد و400 میلیون ریال برای کمک معیشت خانوارهای تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با اشاره به حمایت های مادی و معنوی حامیان از فرزندان ایتام و محسنین اظهار داشت: هم اکنون بیش از 20 هزار حامی از حدود 9هزار فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد حمایت می کنند که سرانه ماهانه دریافت نقدی برای هر یتیم 141هزار تومان و برای هر فرزند محسنین حدود 82 هزار تومان در سه ماهه سال جاری بوده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.