بجنورد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین راه و شهرسازی استان گفت: آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران در روزهای 11و12شهریور ماه امسال همزمان و هماهنگ با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

مجید محمدی افزود : در این آزمون هزار و 122نفر داوطلب شامل 188نفر خانم و 932 نفر آقا در هفت رشته مهندسی معماری بخشهای نظارت،طراحی و اجرا،مهندسی عمران بخشهای نظارت،محاسبات و اجرا ،تاسیسات مکانیکی ،تاسیسات برقی،شهرسازی،نقشه برداری و ترافیک در پایه سه و کاردانهای فنی ساختمان در شش رشته کاردانی،معماری،عمران،تاسیسات مکانیکی،تاسیسات برقی،شهرسازی و نقشه برداری در سه پایه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های سه،دو و یک جهت پروانه اشتغال بکار به رقابت می پردازند.

وی گفت: داوطلبان می توانند پرینت کارت شناسایی آزمون خود را در روزهای 8 تا10شهریور ماه از وب سایت به آدرس www.inbr.irدریافت کنند.

گفتنی است: وزارت راه و شهرسازی هر ساله نسبت به برگزاری آزمونهای ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی ساختمان و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی اقدام می کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.