بدهی کمیته ملی المپیک به پارالمپیک پرداخت شد/ هزینه پارالمپیک در ریو تامین شد

کمیته ملی المپیک از بودجه سال جاری خود 53 درصد دریافت کرده که تاکنون 50 درصد بودجه فدراسیونها به آنها تزریق و همچنین جهت بازیهای پارالمپیک ریو 80 میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

بدهی کمیته ملی المپیک به پارالمپیک پرداخت شد/ هزینه پارالمپیک در ریو تامین شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ جدای از توجهات ویژه وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها و کمیته پارالمپیک،تاکنون از سر جمع بودجه مصوب کمیته در قانون بودجه سال  95 حدود 53 درصد آن به کمیته ملی المپیک پرداخت شد.

در ادامه این گزارش آمده است:پس از آخرین دریافتی بودجه از خزانه در اوایل ماه جاری مبلغ 35 میلیار ریال،یعنی بیشتر از بودجه دریافتی، از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها و کمیته پارالمپیک پرداخت شد.

بدین ترتیب با پرداختی های اخیر،بودجه دریافتی فدراسیونها از کمیته تاکنون به 50 درصد رسیده و با توجه به اینکه جهت تامین هزینه های اعزام به بازیهای پارالمپیک ریو 70 میلیارد ریال پرداخت شده بود،در آستانه اعزام  کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای  پارالمپیک ریو 10 میلیارد  ریال دیگر نیز پرداخت شد تا مبلغ کل پرداختی به کمیته پارالمپیک به مبلغ 80 میلیارد ریال برسد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار