سخنگوی سابق فراکسیون ورزش مجلس:

گودرزی مدیر خوبی برای ورزش نیست/دولت در بحث ورزش باید تجدید نظر کند

حسینی گفت:بنده معتقدم وزیر ورزش و جوانان انسان شریف و خوبی است اما مدیر خوبی برای ورزش نبوده است و دولت باید در آینده در این باره تجدید نظر کند.

سخنگوی فراکسیون ورزش:گودرزی مدیر خوبی برای ورزش نیست/دولت در بحث ورزش باید تجدید نظر کند سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد کاروان ایران در رقابت‌های المپیک 2016 اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم اصالت المپیک بحث حلقه‌های ارتباطی بین‌الملل است و مساله برد و باخت مهم نیست. خوشبختانه جوانان امروزی توانستند افتخار‌اتی را برای ایران کسب کنند و در مجموع از عملکرد آنها رضایت داریم و تنها در بخش نظام المپیک باید نقدی را انجام دهیم.

 سخنگوی سابق فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: در هر صورت زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی‌های بهتر نداشتیم و باید توجه بیشتری به رشته‌های حاضر در المپیک می‌شد و باید بگویم نسبت به دوره گذشته ضعیف‌تر بوده‌ایم و دلیل این ضعف هم به نظر من عدم مدیریت است که باعث شده چنین نتایجی در المپیک امسال رقم بخورد.

حسینی افزود: از لحاظ مدیریتی تا به اینجا نتوانستیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم و معتقدم فدراسیون‌هایی در این المپیک موفق بودند که تسلط بیشتری بر مجموعه خود داشتند و برعکس فدراسیون‌هایی ناموفق نشان می‌دهند که برنامه‌ریزی درستی را در دستور کار قرار نداده بودند.

وی بیان کرد: همان‌طور که دیدیم برخی فدراسیون‌ها به دلیل نبود امکانات مشکلات خود را با رئیس‌جمهور مطرح کردند که این مسئله نشان می‌دهد رسیدگی به این ورزش در فدراسیون مد نظر فراهم نبوده است.

به نظر من فدراسیون‌هایی مانند والیبال که نگاه بلند مدت به آینده دارد با یک برنامه مناسب توانست نتایج قابل تقدیری را رقم بزند و یا از طرفی عملکرد کشتی در بخش آزاد که البته بهتر از این نیز می‌توانست باشد از دیگر انتظارات برای ایران است  و جا دارد نقدی هم به بنا سر‌مربی کشتی فرنگی داشته باشیم که بهتر است به جای تایید حرف‌های شخصی یک نگاه کلی و در چارچوب امروز دنیا داشته و قدم بردارد چرا که بهتر از نتایج حاصل شده می‌توانستیم عمل کنیم.

حسینی درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره این موضوع بارها و بارها حرف زده‌ام و توصیه‌ام به دولت این بوده است که در خصوص مدیریت تجدید نظری داشته باشند. به نظر من   گودرزی وزیر ورزش و جوانان انسان شریف و خوبی است اما مدیر خوبی نیست و با توجه به نتایج حاصل شده در المپیک  2016 به طور حتم از وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواستا‌ریم که با حضور در مجلس نسبت به عملکرد‌هایشان پاسخگو باشند. البته نقش کمیته‌ملی المپیک در نتایج بدست آمده زیاد مهم نیست چرا که کمیته ملی المپیک در آمادگی کاروان‌ها نقش موثرتری دارد و در بخش نتایج حاصل شده این مدیریت است که باید پاسخگو باشد. در هر صورت با برگزاری یک جلسه مدیران در مجلس حضور پیدا خواهند کرد تا توضیحات خود را در خصوص نتایج ضعیف بیان کنند.

سخنگوی سابق فراکسیون ورزش مجلس درباره احتمال استیضاح وزیر ورزش گفت: در حال حاضر فاصله زیادی تا پایان دولت نمانده و به نظر من استیضاح فایده‌ای ندارد اما توصیه‌ام به دولت این است که در آینده در بخش وزارت ورزش تجدید ‌نظر کنند و انجام این مسئله را تنها دولت می‌تواند به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
منم موافقم وزیر ورزش باید کسی باشه مسلط به زبان انگلیسی .ترجیحا دارای دکترای حقوق بینالملل و اشنایی به امور ورزش .و حتما معاونیین خودش را هم در زمرهای انتخاب کنه که بتونه به امور و مشکلات داخلی و خارجی ورزشکاران رسیدگی کنه ..وقتی مخون کار را بهش بدن باید برنامه کاری را نوشته بزاره روی میز کسی که میخواد اون شغل را به اون بده و باید مطالعه بشه ...ایا این پروسه انجام میشه نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
در طول وزارت آقای گودزی اینطور در ذهن من تصور میشد که این وزارت خانه باری به هر جهت اداره میشود.همانند وزارت خانه آقای نعمت زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
آقااجازه، اجازه! بخدا قبلاً بر و بچ گفته بودن، اما کسی گوش نکرد، حالا خوب شد صفر گرفتیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
به خدا وزیر ورزش هرچه زودتر باید عوض بشه
این آدم انسان خوبیه ولی مدیر نیست. قبل از وزارت مهمترین پست ایشان ریاست دانشکده بوده که..........
آخرین اخبار